Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане на перка(вентилаторче) от таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тракане на перка(вентилаторче) от таблото

    Значи нещо от таблото трака все едно някаква перка опира в нещо. Това е само като раобти парното. И колкото по силно духа парното толкова по силен и по зачестен става този шум. Идва от горната част на таблото. Като излена от колата се чува от решетките под чистачките който смучат въздух за купето и парното. Какво е това чудо ?!
    Alfa Romeo 147 1.6 T.S 120 h.p. 17" Arcasting Shark

  • #2
    Колега провери
    1:дали изобщо филтъра за купето е на мястото си, ако не е сменян може да се е скапал и частици от него да са засмукани от вентилатора на парното
    2:може изобщо да няма филтър за купето и пак да си се налапал с боклуци и листа най-вече.
    3.След като направиш тази манипулация вземи един компресор и продухай системата ,след като си махнал филтъра продухваш хубаво,но отвори духалките вътре в купето,пусни вентилатора на max и се готви после да чистиш доста прахоляк и боклуци.Хубаво е да врътнеш няколко пъти топло/студено/различинте режими на духане и насочване на възд. струи в купето с цел да се продуха цялата система.
    !!ВАЖНО!! Не навирай много навътре струйника на компресора защото може да счупиш някоя клапа на парното,започни поотдалеко като заначало!!
    Ако всички изброени манипулации не помогнат (което малко ме съмнява)пиши пак,колегите (или търсачката) ще помогнат със съвети и снимки как да стигнеш да въпросния вентилатор на парното който вероятно се е натъпкал с листа и боклуци.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      не е лошо да драснеш някой ред като решиш проблема
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        и при мене е същото да му се незнае а дали ще се оправи по тоя начин ще видя утре дано да стане

        Comment


        • #5
          При мен има некви шумове ,но когато врътката е на OFF и когато завъртя на следващото положение спира да бучи
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Мале, днеска разглобявах едно табло, и просто седя и се чудя ако стане някакъв проблем по каналите, или по климатичната инсталация, перка или прочее какво приключение се отваря......за 3 часа не успях да махна цялата конзола, хем рязах излишната пластмаса с ножици за ламарина.......представям си какво приключение е да се махне таблото......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Аз имам следния проблем и съответно въпрос:

              Ветнилаторът ми от 1-2г си вие всмисъл,че всякаш променя оборитите си, когато работи за секунда и се получава като виене, а от 2 дни се чува странен звук като свирене ама съвсем леко.

              От какво може да е това, и може ли да се смазват лагерчетата и какво да използвам за смазка, защото до колкото разбрах е почти невъзможно да се смаже с грез.

              Мога ли да използвам wd40 ли как беше този спрей?
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #8
                Аз смазвах свирещият вентилатор на една алфа, на втулки е. Понеже и аз не бях сигурен,че греста ще свърши работа сложих някакво евтино масло и все пак сложих и малко грес. Резултата е, че вентилатора не е свирил вече 3 месеца.
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • #9
                  Сега карах колата и това фучене не се чува отпред от перката ами от задните врати аз го чувам от задна лява но може и от дясно да го има и то само като включа 4 степен на вентилатора, а когато давам десен или ляв мигач започва да "клати" оборотите си, при авариини не е така явно са на различно релета!
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                    Аз смазвах свирещият вентилатор на една алфа, на втулки е. Понеже и аз не бях сигурен,че греста ще свърши работа сложих някакво евтино масло и все пак сложих и малко грес. Резултата е, че вентилатора не е свирил вече 3 месеца.
                    А как стигна до моторчето(разглабя ли таблото),трудно ли е?
                    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                    Продавам Алфи на части!

                    Comment


                    • #11
                      Таблото не се разваля, само че залягаш под жабката.
                      Ето темичка по въпроса: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38065
                      А и като свалиш вентилатора има една пластмаса в долния край на вентилатора, Аз махах и нея защото там е втората втулка на вентилатора, смазваш и др от към перката и скоро тоя вентилатор не трябва да скърца.
                      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                      ЕГН:0103041325

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                        Таблото не се разваля, само че залягаш под жабката.
                        Ето темичка по въпроса: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38065
                        А и като свалиш вентилатора има една пластмаса в долния край на вентилатора, Аз махах и нея защото там е втората втулка на вентилатора, смазваш и др от към перката и скоро тоя вентилатор не трябва да скърца.
                        Това че не се сваля ме успокоява моят проблем е в втулките на вентилатора,който почва да бучи на 3 и 4 степен а на 1и2 не.Дано се оправи със смазване а ако успея да го извадя направо му слагам лагери,за да нямам ядове за напред
                        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                        Продавам Алфи на части!

                        Comment


                        • #13
                          Ако сложиш лагери пиши какви са, вероятно ще са иглени, доста малки и доста скъпи.
                          Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                          ЕГН:0103041325

                          Comment


                          • #14
                            След празниците ако затопли го свалям ако не на пролет и лагерите не вярвам да са скъпи на ладата бащами е слагал преди 5-6г и от тогава никакви ядове
                            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                            Продавам Алфи на части!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Jivko_Kolev Покажи съобщение
                              Значи нещо от таблото трака все едно някаква перка опира в нещо. Това е само като раобти парното. И колкото по силно духа парното толкова по силен и по зачестен става този шум. Идва от горната част на таблото. Като излена от колата се чува от решетките под чистачките който смучат въздух за купето и парното. Какво е това чудо ?!

                              Колега и аз съм така от 2 дена. Не я бях палил 10 ден понеже движех със служебната. И вчера реших да я поразтрия малко и хоп честитка веднага със запалването. Започна да трака и като увеличиш силата на духане на климатраника, тракането се усилва.

                              Та с две думи молмата ми е сподели до къде я докара нещо пробва ли и имаше ли някъде някакъв ефект?
                              Alfa Romeo 166 2,4 JTD '99

                              Citroen Berlingo 1.9D Служебната

                              Comment

                              Working...
                              X